ခမရ ၂၀၄ ႏွင့္ ဒီေကဘီေအတိုက္ပြဲျဖစ္
စက္တင္ဘာလ 12 ရက္ 2011 ခုႏွစ္ ။
ယမန္ေန႔ေန႔လည္ (၁၁)နာရီ အခ်ိန္တြင္ ဒီေကဘီ ေအ ၊
ရခိုင္လြတ္ေျမာက္တပ္ဖြဲ႔ႏွင့္ ABSDF ေက်ာင္း သား တပ္မေတာ္တို႔ ပူးေပါင္း
ထားေသာ တပ္ဖြဲ႔က ကရင္ျပည္နယ္၊ ျမ၀တီၿမိဳ ့နယ္ထီးေပၚ ပိုးေက်းရြာဖက္၌
လွဳပ္ရွား ေနေသာတပ္မ(၂၂) လက္ေအာက္ခံ ခမရ (၂၀၄) တပ္ ဖြဲ ့တခ်ဳိ ့ႏွင့္
ႏွစ္ႀကိမ္ တိုက္ပြဲ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္ဟု ဒီေကဘီေအ ေျပာခြင့္ ရသူ ဗိုလ္မွဴး
စန္း ေအာင္က ေျပာပါသည္။
ပထမအႀကိမ္တြင္ (၁၅) မိနစ္ ျဖစ္ပြား ခဲ့ၿပီး ညေန (၅) ေလာက္ တြင္ ေနာက္ထပ္
တႀကိမ္ (၁၅)မိနစ္ ျဖစ္ပြားခဲ့ ၿပီး ထိခိုက္ က်ဆံုးမွဳ မသိရွိရေသးေပ။
ခမရ(၂၀၄) တပ္ဖြဲ႔ မ်ားသည္၊ တိုက္ပြဲ ျဖစ္ပြားစဥ္တြင္ ထီးပါပိုး ရြာထဲသို ့
လက္နက္ႀကီး(၅)လံုး ပစ္သြင္းခဲ့သည္ဟု ဒီေကဘီ ေအဖက္က ဆိုပါသည္။
ထီးပါပိုးရြာ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း၌ ျဖစ္ပြားေသာ တိုက္ပြဲတြင္ ဒီေကဘီေအ တပ္မွဴး
ဗိုလ္ႀကီး မင္းေဇာ္ဦးက ဦးေဆာင္ၿပီး ထီးပါးပိုး သံုးအိမ္စု ရြာ၌
ျဖစ္ပြားေသာ တိုက္ပြဲတြင္ ဒီေကဘီေအ (၉၀၉) တပ္ရင္းမွဴး ဗိုလ္မွဴး အဲ့ဖိုးက
ဦးေဆာင္ခဲ့ပါသည္။
“အခုျဖစ္တဲ့ ရြာေတြဟာ ဟိုးဒီေကဘီေအ စဖြဲ႔တုန္းက တည္ထားတဲ့ ရြာေတြပါ။
အိမ္ေျခေတာ့ သိပ္မမ်ားပါဘူး။ နအဖ တပ္ ေတြက ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္းကို ရြာထဲကို
လက္နက္ႀကီးနဲ႔ ပစ္လိုက္တာပါဘဲ ။ ဒါေပမဲ့ လူအထိအခိုက္ေတာ့ မၾကားပါဘူး။
က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ ပူးေပါင္း စစ္ဆင္သြားမွာပါ။ အခုဆိုရင္ ပိုၿပီး
အားရွိလာတယ္ေလ၊ တျခား ဒီမိုကေရစီ အင္အားစုေတြနဲ႔ ပို ၿပီး လက္တဲြသြားဖို႔
ရွိပါတယ္လို႔”
ဗိုလ္မွဴးစန္းေအာင္က ဆိုပါသည္။ ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ ေစာလာဖြယ္ ဦးေဆာင္ေသာ
ဒီေကဘီေအ တပ္ဖြဲ႔မ်ားသည္၊ ကရင္ျပည္နယ္၊ ၾကာအင္းဆိပ္ႀကီးၿမိဳ ့နယ္၊ေကာ့
ကရိတ္ၿမိဳ ့နယ္ႏွင့္ ျမ၀တီၿမိဳ ့နယ္မ်ားတြင္ စစ္ေရးအရ ပိုမို လွဳပ္ရွား
လာေနၿပီး၊ ေကအန္ယူ တပ္မ်ား ႏွင့္လည္းေကာင္း၊ (ABSDF) ေက်ာင္းသား
တပ္မေတာ္ႏွင့္ ရခိုင္ျပည္လြတ္ေျမာက္ေရး တပ္ဖြဲ႔တို႔ႏွင့္လည္း ပူးေပါင္း
တိုက္ပြဲ ၀င္လာ ေနခဲ့ပါသည္။
အလားတူ BGF ဟုေခၚသည့္ အစိုးရနယ္ျခားေစာင့္ကေန ခြဲထြက္လာခဲ့သည့္
ဗိုလ္မွဴးေက်ာ္ဘိတို႔ အဖြဲ ့ႏွင့္လည္း ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေနပါသည္။
ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ ေစာလာဖြယ္ ဦးေဆာင္ေသာ ဒီေကဘီေအတပ္ဖြဲ ့မ်ားသည္၊ စစ္အစိုးရ၏
၂၀၁၀ ေရြးေကာက္ပြဲအၿပီး၊ ေရြး ေကာက္ပြဲရလာဒ္ကို မေက်နပ္သျဖင့္
စစ္အစိုးရကို ျပန္လည္တိုက္ခိုက္ လာခဲ့သည္ဟု ထုတ္ျပန္ထားသလို စစ္အစိုးရ၏
နယ္ျခားေစာင့္တပ္ အစီစဥ္ကိုလည္း လက္မခံႏိုင္သည့္ အဖြဲ႔ျဖစ္ပါသည္။
သတင္းရင္းျမစ္ - ေ႐ႊဟသၤာ သတင္းဌာန
No comments:
Post a Comment